E-shop funguje bez zmien
Milí zákazníci, vzhľadom ku vzniknutej krízovej situácii, týkajúcej sa koronavírusy a nariadenie vlády ČR, sme nútení prijať určité opatrenia. Dbáme tak na vaše i naše bezpečie. Prečítajte si odpovede na najčastejšie otázky:
Je možné navštíviť predajňu?
Áno, ale iba pre výdaj objednaného tovaru, alebo príjem tovaru na reklamáciu alebo vrátenie, a to po predchádzajúcej telefonickej dohode. Prosíme, aby ste sa teda v predajniach zbytočne nezdržovali, pokiaľ možno prišli bez sprievodu a v prípade príznakov choroby návštevu predajne odložili.
Je možné si na e-shope objednať?
Áno, e-shop funguje štandardne. Odporúčame platbu prevodom, cez platobnú bránu, alebo platenia u prevzatia formou dobierky, ale iba platobnou kartou. Prepravné spoločnosti sa snaží maximálne obmedziť prijímanie platieb v hotovosti.
Máte dostatok tovaru na sklade?
Áno, naši dodávatelia fungujú štandardne. Vždy u produktu nájdete informáciu, či je výrobok skladom. Ak je u produktu uvedené "Na otázku", odporúčame overiť možný termín dodania mailom na obchod@all4sound.cz, alebo telefonicky na čísle 776 075 987.
Môžem si objednávku vyzdvihnúť osobne?
Áno, ale osobné odber prebieha cez naše výdajné okienko, a to po predchádzajúcej telefonickej dohode. Nutnosťou pre prevzatí tovaru je rúška. Prosím, rešpektujte naše aj vaše bezpečie. Snažíme sa tak minimalizovať riziko nákazy. Využiť môžete tiež odberu balíka na niektorých výdajných miestach Uloženka alebo pobočkách Slovenskej pošty.
Ako fungujú prepravnej spoločnosti?
Zatiaľ sme nezaznamenali zásadnejšie obmedzenia u prepravných spoločností. Pravidelne aktualizujeme počet aktívnych pobočiek DPD pick-up, Uloženka a Slovenskej pošty pre osobné odbery. Kvôli obmedzenie rizika a dodržiavanie karantény odporúčame využívanie kuriérskej služby DPD, ktorá balík dovezie priamo k vám. Je to služba, za ktorú neúčtujeme poplatok za dopravu.
Ako dlho bude trvať doručenie objednávky?
Objednávky vybavujeme v štandardnej dobe, hoci v novej situácii súvisiacej s koronavírusy, môže dôjsť k dennému oneskorenie tak z našej strany, tak zo strany prepravcu.
Ako mám postupovať pri reklamácii alebo vrátení tovaru?
Proces vrátenia tovaru a jeho reklamácia prebieha štandardne, viď. reklamační řád, alebo vrácení zboží.
Pre všetkých, ktorí sa rozhodnú objednať na All4sound ponúkame predĺženú dobu na vrátenie tovaru zo 14 na 30 dní!